Inthescript's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
3
The Girl with the Dragon Tattoo
2011, in 1 top list Check -
4
Mission: Impossible - Ghost Protocol
2011, in 2 top lists Check -
5
RocknRolla
2008, in 0 top lists Check -
6
The Count of Monte Cristo
2002, in 0 top lists Check -
8
Trading Places
1983, in 5 top lists Check -
9
Because I Said So
2007, in 0 top lists Check -
10
The Adjustment Bureau
2011, in 0 top lists Check -
11
Repo Man
1984, in 9 top lists Check -
12
Strictly Ballroom
1992, in 7 top lists Check -
13
The History Boys
2006, in 0 top lists Check -
14
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
15
Shelter
2007, in 1 top list Check -
16
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
17
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
18
Looper
2012, in 2 top lists Check -
19
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check