Jazzercat's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Talented Mr. Ripley
1999, in 6 top lists Check -
2
Secretary
2002, in 2 top lists Check -
3
The Wedding Singer
1998, in 3 top lists Check -
4
What Dreams May Come
1998, in 0 top lists Check -
5
Legends of the Fall
1994, in 2 top lists Check -
6
Away We Go
2009, in 0 top lists Check -
7
Bend It Like Beckham
2002, in 2 top lists Check -
8
Ruby Sparks
2012, in 0 top lists Check -
9
Cold Mountain
2003, in 1 top list Check -
10
Shame
2011, in 2 top lists Check -
11
Horton Hears a Who!
2008, in 2 top lists Check -
12
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
13
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
14
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
15
White Oleander
2002, in 0 top lists Check -
16
The Craft
1996, in 2 top lists Check -
17
Trick 'r Treat
2007, in 1 top list Check -
18
Whip It
2009, in 0 top lists Check -
19
Nick and Norah's Infinite Playlist
2008, in 0 top lists Check -
20
Meet Joe Black
1998, in 0 top lists Check -
21
Casper
1995, in 2 top lists Check -
22
A Walk to Remember
2002, in 0 top lists Check -
23
50 First Dates
2004, in 2 top lists Check -
24
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
25
Cruel Intentions
1999, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 87