Jeightynine's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
3
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
4
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
5
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
6
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
7
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
8
Casino
1995, in 11 top lists Check -
9
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
10
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
11
Band of Brothers
2001, in 1 top list Check -
12
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
13
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
14
300
2006, in 6 top lists Check -
15
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
16
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
17
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
18
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
19
Superbad
2007, in 5 top lists Check