Kahveci's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
4
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
7
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
8
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
9
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
10
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
11
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
12
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
13
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
14
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
15
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
16
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
17
Salt
2010, in 2 top lists Check -
18
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
19
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
20
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
21
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
22
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check