Liuthalas's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
9
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
13
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
17
District 9
2009, in 10 top lists Check -
25
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
27
Moon
2009, in 5 top lists Check -
29
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
31
Iron Man
2008, in 7 top lists Check -
39
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
40
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
44
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
48
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
50
Akira
1988, in 22 top lists Check -
55
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
56
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
60
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
63
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
66
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
68
The Martian
2015, in 5 top lists Check -
69
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
72
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
76
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
84
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
89
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
91
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 128