Lorenz_VH's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
2
True Detective
2014, in 0 top lists Check -
3
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
6
Skyfall
2012, in 4 top lists Check -
7
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
8
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
9
Inception
2010, in 21 top lists Check -
10
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
11
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
12
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
13
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
14
Taken
2008, in 2 top lists Check -
15
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
16
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
17
American History X
1998, in 12 top lists Check -
18
House of Cards
2013, in 0 top lists Check -
19
Rush
2013, in 6 top lists Check -
20
Black Sails
2014, in 0 top lists Check -
21
American Hustle
2013, in 4 top lists Check