Lupo_dK's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
2
Alien
1979, in 30 top lists Check -
3
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
4
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
Under the Skin
2013, in 10 top lists Check -
7
The Last Emperor
1987, in 14 top lists Check -
8
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
9
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
10
The Emperor's New Groove
2000, in 3 top lists Check -
11
Seconds
1966, in 10 top lists Check -
12
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
13
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
14
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
15
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check