Milkitty's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
2
Drive
2011, in 8 top lists Check -
3
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
4
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
5
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
6
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
7
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
8
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
9
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
10
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
11
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
12
Stardust
2007, in 1 top list Check -
13
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check -
14
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
15
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
16
Majo no takkyûbin
1989 — a.k.a. Kiki's Delivery Service, in 8 top lists Check -
17
Closer
2004, in 0 top lists Check -
18
Toki o kakeru shôjo
2006 — a.k.a. The Girl Who Leapt Through Time, in 2 top lists Check -
19
The Dreamers
2003, in 4 top lists Check -
20
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
21
The Wicker Man
1973, in 13 top lists Check -
22
Brief Encounter
1945, in 22 top lists Check -
23
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
24
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
25
On the Edge
2001, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 30