MissHeart-less-'s favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Happy-Go-Lucky
2008, in 1 top list Check -
4
About a Boy
2002, in 1 top list Check -
5
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
7
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
8
Greenberg
2010, in 1 top list Check -
11
Adventureland
2009, in 0 top lists Check -
12
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
13
Cold Mountain
2003, in 1 top list Check -
15
Revolutionary Road
2008, in 1 top list Check -
16
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check -
19
Girl with a Pearl Earring
2003, in 0 top lists Check -
20
Igby Goes Down
2002, in 0 top lists Check -
21
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
22
Closer
2004, in 0 top lists Check -
26
Thirteen
2003, in 0 top lists Check -
27
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
28
The Purple Rose of Cairo
1985, in 7 top lists Check -
29
Everyone Says I Love You
1996, in 0 top lists Check -
30
Melinda and Melinda
2004, in 1 top list Check -
31
Scoop
2006, in 0 top lists Check -
33
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
34
Dallas Buyers Club
2013, in 2 top lists Check -
37
Big Hero 6
2014, in 3 top lists Check -
38
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
39
Amour
2012, in 15 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 103