Mjs17's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
8 Mile
2002, in 3 top lists Check -
2
Training Day
2001, in 1 top list Check -
3
Eastern Promises
2007, in 5 top lists Check -
4
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
5
Babel
2006, in 5 top lists Check -
6
Saw II
2005, in 1 top list Check -
7
Saw
2004, in 6 top lists Check -
8
The Sopranos
1999, in 1 top list Check -
9
Hooligans
2005 — a.k.a. Green Street Hooligans, in 0 top lists Check -
10
The Sum of All Fears
2002, in 2 top lists Check -
11
Romeo Must Die
2000, in 0 top lists Check -
12
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
13
A Good Year
2006, in 0 top lists Check -
14
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
15
Hustle & Flow
2005, in 0 top lists Check -
16
Running Scared
2006, in 0 top lists Check -
17
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
18
Due Date
2010, in 1 top list Check -
19
Sicko
2007, in 0 top lists Check -
20
The Union: The Business Behind Getting High
2007, in 0 top lists Check -
21
Grizzly Man
2005, in 9 top lists Check -
22
Religulous
2008, in 0 top lists Check -
23
The Wackness
2008, in 0 top lists Check -
24
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
25
Insomnia
2002, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 76