Mrcheney's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Videodrome
1983, in 18 top lists Check -
2
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
3
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
4
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
5
Blood Simple
1984, in 10 top lists Check -
6
Persona
1966, in 25 top lists Check -
7
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
8
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
9
Dark Star
1974, in 7 top lists Check -
10
The Last Seduction
1994, in 10 top lists Check -
11
Repo Man
1984, in 9 top lists Check -
12
Star Trek II: The Wrath of Khan
1982, in 6 top lists Check -
13
Stripes
1981, in 3 top lists Check -
14
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
15
Saving Silverman
2001 — a.k.a. Evil Woman, in 0 top lists Check -
16
Grandma's Boy
2006, in 0 top lists Check -
17
Love and Death
1975, in 5 top lists Check -
18
Ni na bian ji dian
2001 — a.k.a. What Time Is It There?, in 6 top lists Check -
19
Take Shelter
2011, in 2 top lists Check -
20
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
21
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
22
Day of the Dead
1985, in 4 top lists Check -
23
National Lampoon's Christmas Vacation
1989 — a.k.a. Christmas Vacation, in 2 top lists Check