Nadasj's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
25
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
36
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
44
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
57
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
61
The Last Song
2010, in 0 top lists Check -
62
Dear John
2010, in 0 top lists Check -
64
Letters to Juliet
2010, in 0 top lists Check -
72
Charlie St. Cloud
2010, in 0 top lists Check -
73
Leap Year
2010, in 0 top lists Check -
84
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
88
I'm Here
2010, in 0 top lists Check -
98
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
99
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
101
L'illusionniste
2010 — a.k.a. The Illusionist, in 3 top lists Check -
103
Insidious
2010, in 1 top list Check -
113
Day & Night
2010, in 1 top list Check -
114
Los ojos de Julia
2010, in 0 top lists Check -
119
Downton Abbey
2010, in 0 top lists Check -
121
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
134
The Promise
2011, in 0 top lists Check -
152
Kari-gurashi no Arietti
2010 — a.k.a. The Secret World of Arrietty, in 0 top lists Check -
195
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
293
Spud
2010, in 0 top lists Check