Nemesis89's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
8
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
20
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
22
Fargo
1996, in 26 top lists Check -
24
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
32
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
41
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
45
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
47
Basic Instinct
1992, in 10 top lists Check -
51
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
52
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
53
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
57
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
59
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
60
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check