ShaTeanDar's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
2
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
3
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
4
Alien
1979, in 30 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
7
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
8
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
9
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
10
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
12
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
13
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
14
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
15
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
16
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
17
WALL·E
2008, in 26 top lists Check