Sjoeqie's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Juno
2007, in 12 top lists Check -
2
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
3
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
4
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
5
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
6
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
7
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
8
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
9
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
10
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
12
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
13
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
14
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
15
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
16
3 Idiots
2009, in 3 top lists Check -
17
Dr. Horrible's Sing-Along Blog
2008, in 0 top lists Check -
18
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
19
Inception
2010, in 21 top lists Check -
20
La La Land
2016, in 18 top lists Check