Squishmoose's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
2
Saw
2004, in 6 top lists Check -
3
Moon
2009, in 5 top lists Check -
4
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
District 9
2009, in 10 top lists Check -
7
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
8
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
9
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
10
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
11
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
13
Memento
2000, in 27 top lists Check -
14
Fight Club
1999, in 19 top lists Check