Stan_1512's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
2
Picnic at Hanging Rock
1975, in 15 top lists Check -
3
The Quiet Man
1952, in 15 top lists Check -
4
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
5
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
7
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
8
The Adventures of Tintin
2011, in 1 top list Check -
9
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check -
10
The Muppets
2011, in 0 top lists Check -
11
Der Fuehrer's Face
1942, in 2 top lists Check -
13
Jesus Christ Superstar
1973, in 0 top lists Check -
16
The Prestige
2006, in 15 top lists Check