Swazi007's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
3
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
4
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
5
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
6
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
7
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
8
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
9
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
10
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
11
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
12
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
13
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
14
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
15
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
16
300
2006, in 6 top lists Check -
17
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
18
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
19
Heat
1995, in 23 top lists Check -
20
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
21
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
22
Casino
1995, in 11 top lists Check -
23
Willy Wonka & the Chocolate Factory
1971, in 8 top lists Check -
24
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
25
Batman
1989, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28