Tomengler's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
2
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
3
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
4
The Lord of the Rings: The Return of the King
2003, in 29 top lists Check -
5
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
6
Crash
2004, in 4 top lists Check -
7
Juno
2007, in 12 top lists Check -
8
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
9
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
10
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
11
District 9
2009, in 10 top lists Check -
12
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
13
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
14
Up
2009, in 16 top lists Check -
15
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
16
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
17
Pandorum
2009, in 0 top lists Check -
18
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
19
The Next Three Days
2010, in 0 top lists Check -
20
Taken
2008, in 2 top lists Check -
21
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
22
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
23
United 93
2006, in 5 top lists Check -
24
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
25
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 288