Victororgano's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
9
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
10
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
11
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
12
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
13
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
14
Akira
1988, in 22 top lists Check -
15
Dragon: The Bruce Lee Story
1993, in 1 top list Check -
16
Bloodsport
1988, in 1 top list Check -
17
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
18
American History X
1998, in 12 top lists Check -
19
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
20
RoboCop
1987, in 15 top lists Check