Ynwng's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
48
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
46
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
45
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
43
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
40
Kingsman: The Secret Service
2014, in 3 top lists Check -
39
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
38
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
36
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
35
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
34
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
33
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
32
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
31
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
30
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
29
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
28
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
27
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
26
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
25
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
24
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
23
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
22
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
21
Drive
2011, in 8 top lists Check -
20
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
19
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 43