Zeh's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
9
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
10
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
11
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
12
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
13
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
14
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
15
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
16
Up
2009, in 16 top lists Check -
17
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
18
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
19
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
20
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
21
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
22
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
23
The Untouchables
1987, in 9 top lists Check -
24
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
25
Ilha das Flores
1989 — a.k.a. Isle of Flowers, in 4 top lists Check