Mr Ofir's disliked movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Babel
2006, in 5 top lists Check -
39
Mr. Deeds
2002, in 1 top list Check -
48
Fantastic Four
2015, in 0 top lists Check -
42
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check -
20
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
43
Kick-Ass 2
2013, in 0 top lists Check -
36
The Longest Yard
2005, in 2 top lists Check -
60
1408
2007, in 1 top list Check -
53
X-Men: Apocalypse
2016, in 2 top lists Check -
14
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
38
The Sweetest Thing
2002, in 0 top lists Check -
65
Joker
2019, in 13 top lists -
5
Traffic
2000, in 7 top lists Check -
32
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
71
Tenet
2020, in 3 top lists -
44
Chappie
2015, in 0 top lists Check -
58
Zeitgeist
2007, in 0 top lists Check -
47
Sleeping Beauty
2011, in 0 top lists Check -
54
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
56
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
34
Music and Lyrics
2007, in 0 top lists Check -
63
A Star Is Born
2018, in 6 top lists -
62
Ocean's Eight
2018, in 2 top lists Check -
40
On the Road
2012, in 0 top lists Check -
51
Sicario
2015, in 2 top lists Check
Showing items 26 – 50 of 74