Allygodinez's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
War Horse
2011, in 1 top list Check -
2
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
3
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
4
Cars
2006, in 3 top lists Check -
5
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
6
Crash
2004, in 4 top lists Check -
7
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
8
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
9
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
10
The Bourne Legacy
2012, in 1 top list Check -
11
Valentine's Day
2010, in 1 top list Check -
12
Just Go with It
2011, in 1 top list Check -
13
You Don't Mess with the Zohan
2008, in 1 top list Check -
14
Dark Shadows
2012, in 1 top list Check -
15
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
16
It's Complicated
2009, in 1 top list Check -
17
Insidious
2010, in 1 top list Check -
18
Carnage
2011, in 0 top lists Check -
19
The Sitter
2011, in 0 top lists Check -
20
Magic Mike
2012, in 0 top lists Check -
21
Sleeping Beauty
2011, in 0 top lists Check -
22
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
23
The Good Doctor
2011, in 0 top lists Check