Ash_williams85's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Ben-Hur
1959, in 22 top lists Check -
2
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
3
Casino
1995, in 11 top lists Check -
4
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
5
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
6
Grease
1978, in 12 top lists Check -
7
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
8
Once
2007, in 4 top lists Check -
9
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
10
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
11
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
12
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
13
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
14
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
15
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
16
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
17
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
18
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
19
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
20
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
21
300
2006, in 6 top lists Check -
22
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
23
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
24
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
25
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 57