Carbo25's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Frances Ha
2012, in 5 top lists Check -
3
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
4
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
5
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
6
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
7
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
8
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
9
Hugo
2011, in 6 top lists Check -
10
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
11
Brick
2005, in 8 top lists Check -
12
Primer
2004, in 6 top lists Check -
13
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
14
Evil Dead
2013, in 1 top list Check -
15
Life of Brian
1979 — a.k.a. Monty Python's Life of Brian, in 18 top lists Check -
16
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
17
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
18
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
19
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
20
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
21
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
22
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
23
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
24
Troy
2004, in 3 top lists Check -
25
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 400