Cesilia's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
2
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
3
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
4
Borat: Cultural Learnings of America for Make...
2006, in 8 top lists Check -
5
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
6
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
7
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
8
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
9
Click
2006, in 3 top lists Check -
10
Crank
2006, in 0 top lists Check -
11
Ted
2012, in 2 top lists Check -
12
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
13
Kindergarten Cop
1990, in 3 top lists Check -
14
You Don't Mess with the Zohan
2008, in 1 top list Check -
15
Extremely Loud & Incredibly Close
2011, in 1 top list Check -
16
Police Academy
1984, in 1 top list Check -
17
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
18
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check