Groovy09's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
53
A Nightmare on Elm Street: The Dream Child
1989 — a.k.a. A Nightmare on Elm Street 5: The Dream Child, in 0 top lists Check -
51
Jungle Drums
1943, in 0 top lists Check -
48
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
39
Diamonds Are Forever
1971, in 2 top lists Check -
36
Skyggen
1998 — a.k.a. Webmaster, in 0 top lists Check -
34
Psycho
1998, in 1 top list Check -
29
Spiders
2013, in 0 top lists Check -
23
Captain America
1990, in 0 top lists Check -
20
Silent Night, Deadly Night 2
1987, in 0 top lists Check -
18
Left Behind
2014, in 0 top lists Check -
17
Freddy's Dead: The Final Nightmare
1991, in 1 top list Check -
15
Cube 2: Hypercube
2002 — a.k.a. CubeĀ²: Hypercube, in 0 top lists Check -
12
The Last Exorcism
2010, in 1 top list Check -
11
Piranha 3DD
2012, in 0 top lists Check -
10
The Village
2004, in 5 top lists Check