Jypsel's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
2
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check -
3
Hansel & Gretel
2013, in 0 top lists Check -
4
The Circle
2017, in 0 top lists Check -
5
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
6
Call Me by Your Name
2017, in 11 top lists -
7
Electrocuting an Elephant
1903, in 2 top lists Check -
8
Paprika
2006, in 7 top lists Check -
9
Deadgirl
2008, in 1 top list Check -
10
Cannibal Holocaust
1980, in 6 top lists Check -
11
Dracula Untold
2014, in 1 top list Check -
12
Zack Snyder's Justice League
2021, in 1 top list -
13
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
14
Men
2022, in 0 top lists -
15
Romper Stomper
1992, in 3 top lists Check -
16
The New World
2005, in 10 top lists Check -
17
A Cure for Wellness
2016, in 0 top lists Check -
18
Brat
1997 — a.k.a. Brother, in 2 top lists Check