MCParks19's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
6 Underground
2019, in 0 top lists -
7
Army of the Dead
2021, in 0 top lists Check -
10
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
33
Bewitched
2005, in 0 top lists Check -
56
Black Adam
2022, in 1 top list -
54
Bloodshot
2020, in 0 top lists Check -
26
The Boss Baby
2017, in 2 top lists Check -
4
Capone
2020, in 0 top lists -
6
The Chronicles of Riddick
2004, in 0 top lists Check -
40
A Cinderella Story
2004, in 0 top lists Check -
3
Cutthroat Island
1995, in 1 top list Check -
16
Dolittle
2020, in 1 top list -
13
The Dukes of Hazzard
2005, in 0 top lists Check -
25
Elysium
2013, in 1 top list Check -
49
Escape Room
2017, in 0 top lists -
58
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
14
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
59
Furious 6
2013 — a.k.a. Fast & Furious 6, in 2 top lists Check -
42
Ghosts of Girlfriends Past
2009, in 0 top lists Check -
51
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
28
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
29
The Hangover Part III
2013, in 1 top list Check -
55
Horrible Bosses 2
2014, in 0 top lists Check -
11
Jaws 3-D
1983 — a.k.a. Jaws III, in 0 top lists Check -
12
Jaws: The Revenge
1987, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 58