MRDammann's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Speed Racer
2008, in 4 top lists Check -
2
Abduction
2011, in 0 top lists Check -
3
The Host
2013, in 0 top lists Check -
4
My Sister's Keeper
2009, in 0 top lists Check -
5
Vampires Suck
2010, in 0 top lists Check -
6
Arctic Blast
2010, in 0 top lists Check -
7
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
8
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
9
Battlefield Earth
2000, in 0 top lists Check -
10
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
11
Star Trek V: The Final Frontier
1989, in 0 top lists Check -
12
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
13
Blackhat
2015, in 0 top lists Check -
14
2012
2009, in 2 top lists Check -
15
Pompeii
2014, in 0 top lists Check -
16
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
17
6 Years
2015, in 0 top lists Check -
18
Battleship
2012, in 1 top list Check -
19
Æon Flux
2005, in 0 top lists Check -
20
Cold Harvest
1999, in 0 top lists Check -
21
Dolfje Weerwolfje
2011, in 0 top lists Check -
22
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
23
300: Rise of an Empire
2014, in 1 top list Check -
24
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
25
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 73