MRH8R's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
I, Frankenstein
2014, in 0 top lists Check -
5
Ender's Game
2013, in 0 top lists Check -
9
Transformers: Age of Extinction
2014, in 2 top lists Check -
11
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
12
Insurgent
2015, in 2 top lists Check -
16
Divergent
2014, in 2 top lists Check -
24
Alien: Resurrection
1997, in 1 top list Check -
26
Demolition Man
1993, in 1 top list Check -
28
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check -
29
Alien³
1992, in 1 top list Check -
30
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check