Shadowchaser's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Brave
2012, in 2 top lists Check -
2
Push
2009, in 0 top lists Check -
3
Battleship
2012, in 1 top list Check -
4
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check -
5
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
6
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
7
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
8
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
9
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
10
The Village
2004, in 5 top lists Check -
11
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
12
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
13
Skyline
2010, in 0 top lists Check -
14
Max Payne
2008, in 0 top lists Check -
15
Beowulf
2007, in 1 top list Check -
16
Puss in Boots
2011, in 2 top lists Check -
17
Rio
2011, in 2 top lists Check -
18
The Lorax
2012, in 2 top lists Check -
19
Megamind
2010, in 2 top lists Check -
20
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
21
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
22
Blitz
2011, in 0 top lists Check