Waste89's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Animal
2001, in 0 top lists Check -
2
Heartless
2009, in 0 top lists Check -
3
Ken Park
2002, in 1 top list Check -
4
The Green Hornet
2011, in 1 top list Check -
5
Bitch Slap
2009, in 0 top lists Check -
6
The Killer Inside Me
2010, in 1 top list Check -
7
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
8
Rubber
2010, in 2 top lists Check -
9
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
10
Gamer
2009, in 0 top lists Check -
11
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
12
The Ruins
2008, in 1 top list Check -
13
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
14
Haute tension
2003 — a.k.a. High Tension, in 2 top lists Check -
15
The Box
2009, in 0 top lists Check -
16
Zack and Miri Make a Porno
2008, in 0 top lists Check -
17
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
18
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
19
Once Upon a Time in Mexico
2003, in 0 top lists Check -
20
The Haunted Mansion
2003, in 1 top list Check -
21
Casshern
2004, in 0 top lists Check -
22
Get Him to the Greek
2010, in 0 top lists Check -
23
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
24
AM1200
2008, in 0 top lists Check -
25
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 68