Americanadian25's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
2
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
6
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
7
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
8
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
14
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
15
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
16
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
18
Do the Right Thing
1989, in 25 top lists Check -
21
The Maltese Falcon
1941, in 27 top lists Check -
22
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
23
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
24
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
25
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
28
Drive
2011, in 8 top lists Check -
33
Witness
1985, in 8 top lists Check -
34
Rebel Without a Cause
1955, in 16 top lists Check -
36
Double Indemnity
1944, in 37 top lists Check -
41
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
42
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
43
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
44
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
47
Sunset Blvd.
1950 — a.k.a. Sunset Boulevard, in 35 top lists Check -
48
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
49
Chinatown
1974, in 31 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 58