Ilse_myeye's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
2
Friends with Benefits
2011, in 0 top lists Check -
3
The Mortal Instruments: City of Bones
2013, in 0 top lists Check -
4
The Age of Adaline
2015, in 0 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
7
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
8
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
9
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
10
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
11
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
12
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
13
Stardust
2007, in 1 top list Check -
14
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
15
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
16
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
17
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
18
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
19
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
20
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
21
Robin Hood: Men in Tights
1993, in 1 top list Check -
22
EuroTrip
2004, in 0 top lists Check -
23
Rubinrot
2013, in 0 top lists Check -
24
Schatjes!
1984 — a.k.a. Army Brats, in 1 top list Check -
25
The Intern
2015, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 41