Louxy's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
2
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
3
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
4
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
5
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
8
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
9
District 9
2009, in 10 top lists Check -
10
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
11
Empire of the Sun
1987, in 9 top lists Check -
12
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
13
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
14
World Trade Center
2006, in 0 top lists Check -
15
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
16
The Longest Day
1962, in 6 top lists Check -
17
Drive
2011, in 8 top lists Check -
18
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
19
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
20
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
21
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
22
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
23
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check