Princess_Of_Snails's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
2
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
3
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
4
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
5
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
6
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check -
7
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
8
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
9
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
10
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
11
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
12
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
13
Anastasia
1997, in 1 top list Check -
14
El orfanato
2007 — a.k.a. The Orphanage, in 3 top lists Check -
15
Memoirs of a Geisha
2005, in 1 top list Check -
16
Okuribito
2008 — a.k.a. Departures, in 8 top lists Check -
17
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
18
Sennen joyû
2001 — a.k.a. Millennium Actress, in 7 top lists Check -
19
Janghwa, Hongryeon
2003 — a.k.a. A Tale of Two Sisters, in 5 top lists Check -
20
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
21
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
22
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
23
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
24
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
25
Hauru no ugoku shiro
2004 — a.k.a. Howl's Moving Castle, in 18 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 102