Rinc's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
2
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
3
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
4
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check -
5
The Searchers
1956, in 26 top lists Check -
6
My Darling Clementine
1946, in 20 top lists Check -
7
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
8
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
9
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
10
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
11
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
12
Kind Hearts and Coronets
1949, in 21 top lists Check -
13
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
14
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
15
Shichinin no samurai
1954 — a.k.a. Seven Samurai, in 36 top lists Check -
16
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
17
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
18
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check