Thaisquisito's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
2
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
3
Elizabethtown
2005, in 0 top lists Check -
4
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
5
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
6
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
7
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
8
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles
1994, in 5 top lists Check -
9
Cruel Intentions
1999, in 0 top lists Check -
10
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
11
City of Angels
1998, in 2 top lists Check -
12
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
13
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
14
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
15
The Beach
2000, in 0 top lists Check -
16
Project X
2012, in 0 top lists Check -
17
The Boy in the Striped Pyjamas
2008 — a.k.a. The Boy in the Striped Pajamas, in 0 top lists Check -
18
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
19
Pleasantville
1998, in 0 top lists Check -
20
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
21
Abre los ojos
1997 — a.k.a. Open Your Eyes, in 2 top lists Check -
22
Misery
1990, in 3 top lists Check -
23
Christine
1983, in 1 top list Check -
24
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
25
The Descent
2005, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 184