Maii-x's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
2
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
3
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
4
Click
2006, in 3 top lists Check -
5
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
6
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
7
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
8
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
9
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
10
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
11
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
12
About a Boy
2002, in 1 top list Check -
13
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
14
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
15
Wall Street: Money Never Sleeps
2010, in 0 top lists Check -
16
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
17
The Break-Up
2006, in 2 top lists Check -
18
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
19
Knowing
2009, in 1 top list Check -
20
Ghosts of Girlfriends Past
2009, in 0 top lists Check -
21
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
22
Deadpool
2016, in 2 top lists Check