Magentacolumbia's favorited movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
41
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
40
Frank
2014, in 0 top lists Check -
39
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
38
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
37
Nymphomaniac: Vol. II
2013, in 1 top list Check -
36
Nymphomaniac: Vol. I
2013, in 1 top list Check -
35
Disturbia
2007, in 0 top lists Check -
34
Magic Magic
2013, in 0 top lists Check -
33
The Uninvited
2009, in 0 top lists Check -
32
The Little Death
2014, in 0 top lists Check -
31
The Dreamers
2003, in 4 top lists Check -
30
My Summer of Love
2004, in 3 top lists Check -
29
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
28
Whip It
2009, in 0 top lists Check -
27
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
26
Jagten
2012 — a.k.a. The Hunt, in 8 top lists Check -
25
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
24
Saw
2004, in 6 top lists Check -
23
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
22
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
21
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
20
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
19
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
18
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
17
District 9
2009, in 10 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 91