CnBkrtl's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
2
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
3
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
4
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
5
The Grand Budapest Hotel
2014, in 17 top lists Check -
6
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
7
3 Idiots
2009, in 3 top lists Check -
8
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
9
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
10
War Horse
2011, in 1 top list Check -
11
American Hustle
2013, in 4 top lists Check -
12
Underworld
2003, in 0 top lists Check -
13
Nebraska
2013, in 2 top lists Check -
14
Despicable Me 2
2013, in 2 top lists Check -
15
Mud
2012, in 0 top lists Check -
16
The Mask of Zorro
1998, in 2 top lists Check -
17
The Ninth Gate
1999, in 1 top list Check -
18
The Addams Family
1991, in 2 top lists Check -
19
Salt
2010, in 2 top lists Check -
20
Pitch Black
2000, in 1 top list Check -
21
Planet Earth
2006, in 2 top lists Check -
22
Addams Family Values
1993, in 1 top list Check -
23
The Polar Express
2004, in 2 top lists Check -
24
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
25
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 36